حمایت از 5000 خانواده نیازمند در آستانه ماه مبارک رمضان درکنیا

ثبت نام برای پیاده روی تفریحی افطار 2024 برای حمایت از خانواده های آسیب پذیر در ماه مبارک رمضان درکنیا

ثبت نام برای پیاده روی تفریحی افطار 2024 برای حمایت از خانواده های آسیب پذیر در ماه مبارک رمضان درکنیا.

 علاقه مندان باید قبل از 5 اسفندماه برای پیاده روی که  از مسجد و مرکز اسلامی آدامز تا باشگاه مسلم سر علی در نایروبی برگزار می شود، ثبت نام نمایند.

"امور زکات کنیا" و "پریمیر بانک" همکاری وحمایت خود را از 5000 خانواده آسیب‌پذیر در برگزاری مراسم افطار در ماه مبارک رمضان آینده اعلام نمودند.

این ابتکار با مأموریت بانک برتر کنیا برای ارائه راه‌حل‌های پیشرو، اخلاقی و بانکی، اولویت‌بندی مشتریان و در عین حال مشارکت اقتصادی پایدار در جوامع سراسر آفریقا، همسو است. این ابتکار از سال 2017 وجود داشته است و تاکنون توانسته است از بیش از 20000 مسلمان نیازمند در کنیا حمایت کند.

حمایت از 5000 خانواده نیازمند در آستانه ماه مبارک رمضان درکنیا

عثمان دواله یکی ازمسولین بانک برتر درکنیا گفت: پیاده روی زکات افطار فقط برای جمع آوری پول نیست ، بلکه ایجاد روابط و تقویت حس اتحاد و همبستگی در جامعه کنیا نیز می باشد. این فرصتی است که دور هم جمع شویم، با هم روزه مان را افطار کنیم و در مورد برکات ماه رمضان و اهمیت انفاق تفکر نماییم.

او گفت: "ما مفتخریم که با زکات کنیا برای کمک به خانواده های نیازمند همراه هستیم."

حمایت از 5000 خانواده نیازمند در آستانه ماه مبارک رمضان درکنیا

عثمان دواله افزود: "ما مشتاقانه منتظر استفاده از این مشارکت به عنوان فرصتی برای ایجاد آگاهی در مورد اهمیت اهدای خیریه و ایجاد راه حل های پایدار برای مبارزه با فقر هستیم."

"عبدی شکور محمد"، نایب رئیس امورزکات کنیا، از مردم خواست تا از این ابتکار عمل استفاده کنند، زیرا بسیاری از خانواده‌های آسیب دیده از فقر و سایر بلایای طبیعی احتمالاً برای تهیه افطارشان مشکل دارند. وی گفت: در ماه رمضان سال گذشته،امور زکات کنیا از 2200 خانواده با غذای اهدایی افراد خیر و شرکت ها حمایت کرد.

وی با بیان اینکه با ورود بانک برتر و وجوهی که از محل پیاده روی مفرح جمع آوری می شود، تعداد حمایت ازخانواده های آسیب پذیر را به 5000 نفر رساندیم.

این چهارمین پیاده روی افطار از زمان آغاز آن در سال 2019 است، ما مشتاقانه منتظر رشد همکاری خود با پریمیر بانک کنیا هستیم زیرا از جامعه مسلمانان کنیا حمایت می نماید. این فرصتی است برای کل جامعه کنیا تا نقش فعالی در تأمین غذا برای نیازمندان داشته باشند و قدرت تلاش جمعی را به نمایش بگذارند.

این مشارکت دارای دو رویداد مهم است: پیاده روی تفریحی افطار تا جمع آوری کمک مالی برای برنامه افطار 2024.

توزیع بسته های غذای افطاری بین خانواده های نیازمند و مستحق ، دراولین روز از ماه مبارک رمضان.

 

منبع:

1. https://eastleighvoice.co.ke/news/12516/iftar-fun-walk-targets-5000-needy-families-ahead-aramahan.

2. https://vipasho.co.ke/premier-bank-kenya-announces-partnership-with-zakat-kenya-to-sponsor-the-we-are-one-iftar-walk-2024/

کد خبر 18317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =